Araştırmalara göre tüm dünyada lanse edilen yeni ürünlerin yüzde 70’i iki yıl içerisinde pazardan geri çekiliyor. Başarılı olan ürünlerinse en geç bir yıl içerisinde benzerleri piyasaya sürülüyor. Bir süre sonra da ürünler ‘private label’ olarak ucuzlayarak pazarda yerini alıyor.
Rekabetin bu kadar yoğun yaşandığı koşullarda, biz basitliğe inanıyoruz. ‘Derin dalış’ analiziyle şirketinizin, ürünlerinizin, markalarınızın gerçek rekabetçi güçlerine odaklanıyoruz. Artan maliyetlerin tüketicilere yansıtılmadığı günümüz koşullarında , değer zincirinin her aşamasında rekabetçi avantaj yaratmak gerektiğinin bilinciyle hareket ediyoruz.
‘Beş’ adını verdiğimiz yaklaşımla 5 kritik soru kapsamında rekabetçi stratejinizi geliştiriyoruz. Tüm bunları yaparken, klişelerden, pazarlama ezberlerinden ve birbirinin kopyası işlerden uzak duruyoruz.