Communication Partner’ı 2007 yılında kurduk.
Dünyanın en büyük markalarına, Türk ekonomisine yön veren holdinglere, anlatacak hikâyesi olan şirketlere stratejik iletişim danışmanlığı hizmeti veriyoruz.
Geleneksel iletişim yaklaşımlarını yeniden tanımlıyoruz. Dijital mecraların diline uygun hareket ediyor, X kuşağı kadar Z kuşağını da dinliyoruz. Stratejik iletişim kavramını zamanın ruhuna uyarlıyoruz.
İletişim sektörünün uluslararası referans kaynağı olan The Holmes Report’un sektör değerlendirmesinde, Orta Doğu’nun en iyi ilk 5 ajansı arasına girdik. Uluslararası network ajansları da dahil olmak üzere, Türkiye’den bu listeye giren tek ajansız.
Uluslararası Provoke Media tarafından Türkiye’de yapılan araştırma sonucuna göre Türkiye’nin en iyi ilk 5 ajansı arasında gösterildik.
Bir milyar dolardan fazla konsolide ciro ve 80’den fazla ülkede temsilcilikleriyle dünyanın ilk üç network’ünden biri olan PROI Worldwide üyesiyiz.
2009 yılında kurduğumuz “Communication Platform” ile İstanbul dışında da yedi ilde; Ankara, İzmir, Bursa, Antalya, Adana, Eskişehir, Kayseri, Gaziantep'te de aynı standartlarda hizmet verebilme yetkinliğine sahip tek ajansız.
Uluslararası Sabre Ödülü de dahil olmak üzere, TOBB, Novartis, Abbvie, Demirdöküm, Fibabanka için geliştirdiği projelerle Felis, The One Awards ve Altın Pusula ödüllerini kazandık. Ödül almayı sevmekle birlikte en büyük ödülün itibar ve başarılı iş sonuçları olduğuna inanıyoruz.
CEO
Kerem Ayırtman, İstanbul, Viyana ve Berlin Üniversitesi’nde iletişim yönetimi eğitimi aldı ve yüksek lisans yaptı.
Avusturya ve Almanya’da, FMCG, telekomünikasyon ve finans sektörlerinde pazarlama iletişimi projelerinde araştırma görevlisi ve proje yönetmeni olarak çalıştı.
Türkiye’ye döndükten sonra iletişim danışmanı olarak; Bosch, BASF, Eni, Google, Merrill Lynch, Media Markt, T.C. Merkez Bankası, Nestlé, OMV gibi markalara hizmet verdi.
Daha sonra, strateji, iş geliştirme ve iletişimden sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi olarak Nestlé Türkiye liderlik ekibine katıldı. Kurum markası ve ürün markalarının entegrasyon sürecini yöneten Ayırtman, şirket birleşmesi ve satın alma projelerinin de sorumluluğunu üstlendi.
2010 yılında global bir pozisyona transfer olan Ayırtman, 23 ülkede dünyanın en değerli markalarından biri olan NESCAFE® markasını yönetti. Global marka yönetimi takımının da üyesi olarak, gelişmekte olan pazarlar için pazarlama ve iş stratejileri geliştirdi.