PR & Marketing

Communication Partner’ı 2007 yılında kurduk. Dünyanın en büyük markalarına, Türk ekonomisine yön veren holdinglere, anlatacak hikâyesi olan şirketlere stratejik iletişim danışmanlığı hizmeti veriyoruz.

 

Kurulduğumuzdan bu yana çok şey değişti. En çok da iletişim alanında. Eskiden gazetenin mürekkebi elimize daha çok bulaşırdı. Gazete sayfaları tek tek çevrilmeden, önemli haber kupürleri makasla kesilmeden güne başlanmazdı. İnternetten film izlemek ömür törpüsüydü. Yüksek çözünürlüklü bir görsel göndermek mümkün değildi. Tek ya da çift mavi tikin hiçbir anlamı yoktu.

 

Hedef kitlelerin iletişim alışkanlıkları da çok değişti. İnsanlar daha az okuyup, daha çok seyrediyor ve dinliyorlar. Ajans yapımızı ve yetkinliklerimizi; hedef kitle neredeyse, neyi takip ediyorsa ona göre geliştirdik ve organize ettik.

 

Benzer marka hikayeleri, klişe laflar, yırt yapıştır şirket değerleri ve altı boş sürdürülebilirlik vaatleri kimseyi etkilemiyor. Hedef kitlenin dünyasında karşılığı olmayan kurumsal mesajlar yerini yaratıcı iletişim fikirlerine bıraktı. Communication Partner olarak medya ilişkileri yaklaşımı ile yaratıcı fikirleri entegre ediyoruz. İçeriğe odaklandık, sadece bilgiye değil duygulara da yer veriyoruz. Dijital mecraların dili ile kurumsal mesajları yeniden yazıyoruz. X kuşağı kadar Z kuşağını da dinliyoruz. Stratejik iletişim kavramını zamanın ruhuna uyarlıyoruz.

 

Communication Partner: Progressive Communication

 

  • Communication Partner Ortadoğu’nun en iyi 5 ajansı arasında.

Communication Partner, iletişim sektörünün uluslararası referans kaynağı olan The Holmes Report’un sektör değerlendirmesinde Orta Doğu’nun en iyi ilk 5 ajansı arasına girdi. Uluslararası network ajansları da dahil olmak üzere, Türkiye’den bu listeye giren tek ajans oldu.

 

  • Türkiye’nin de en iyi ilk 5 ajansı arasında.

Uluslararası Provoke Media tarafından Türkiye’de yapılan araştırma sonucuna göre Communication Partner Türkiye’nin en iyi ilk 5 ajansı arasında gösterildi.

 

  • PROI Worldwide Uluslarası Network

Communication Partner, bir milyar dolardan fazla konsolide ciro ve 80’den fazla ülkede temsilcilikleriyle dünyanın ilk üç network’ünden biri olan PROI Worldwide üyesi.

 

  • Türkiye çapında kurduğu ‘Communication Platform’ ile
    8 ilde hizmet verebilen tek ajans

2009 yılında kurduğu Communication Platform’la İstanbul dışında da yedi ilde; Ankara, İzmir, Bursa, Antalya, Adana, Eskişehir, Kayseri, Gaziantep'te de aynı standartlarda hizmet verebilme yetkinliğine sahip tek ajans.

 

  • Uluslararası İletişim Danışmanlığı Birliği ICCO ve İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği İDA’nın üyesi olan Communication Partner uluslararası
    CMS (Danışmanlık Yönetim Standardı) Sertifikası sahibi.

 

  • Ulusal ve uluslararası ödüllü projeler

Communicaiton Partner, Uluslarası Sabre Ödülü de dahil olmak üzere, TOBB, Novartis, Abbvie, Demirdöküm, Fibabanka için geliştirdiği projelerle Felis, The One Awards ve Altın Pusula ödüllerini kazanmıştır. Ödül almayı sevmekle birlikte en büyük ödülün itibar ve başarılı iş sonuçları olduğuna inanır.

“ Eğer markanızın anlatacak harika bir hikayesi yoksa ürünlerinizi daha ucuza satmanızı öneririz. ”

Communication Platform Türkiye

Communication Partner 2009 yılında kurduğu Communication Platform Türkiye ile İstanbul dışında 8 ilde aynı standartlarda hizmet verebilme yetkinliğine sahip Türkiye’nin ilk ajansı oldu. İletişimde yerel dokunuşların, yapılan yatırımların geri dönüşündeki etkisine inanan Communication Partner bu konudaki öncülük görevini daha da büyüyerek devam ettirmeyi hedefliyor.

Kerem Ayırtman

Kerem Ayırtman, İstanbul, Viyana ve Berlin Üniversiteleri’nde iletişim yönetimi eğitimi aldı ve yüksek lisans yaptı.

Avusturya ve Almanya’da, FMCG, telekomünikasyon ve finans sektörlerinde pazarlama iletişimi projelerinde araştırma görevlisi ve proje yönetmeni olarak çalıştı.

Türkiye’ye döndükten sonra iletişim danışmanı olarak; Bosch, BASF, Eni, Google, Merrill Lynch, Media Markt, T.C. Merkez Bankası, Nestlé, OMV gibi markalara hizmet verdi.

Daha sonra, strateji, iş geliştirme ve iletişimden sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi olarak Nestlé Türkiye liderlik ekibine katıldı. Kurum markası ve ürün markalarının entegrasyon sürecini yöneten Ayırtman, şirket birleşmesi ve satın alma projelerinin de sorumluğunu üstlendi.

2010 yılında global bir pozisyona transfer olan Ayırtman, 23 ülkede dünyanın en değerli markalarından biri olan NESCAFE® markasını yönetti. Global marka yönetimi takımının da üyesi olarak, gelişmekte olan pazarlar için pazarlama ve iş stratejileri geliştirdi.

Kerem Ayırtman halen, Ortadoğu’nun en başarılı 5 ajansı arasında gösterilen Communication Partner’ın kurucularından ve Ajans Başkanı.

Hakkımızda

Ortadoğu’nun ve Türkiye’nin en iyi ilk 5 ajansı arasındayız.

İletişim Partneriniz Olalım

Formu Doldurun Sizi Arayalım.

+90

Gönder

100+ Partner

500+ Proje

Communication Partner
   İçerenköy Mh. Çayır Cd. Bay Plaza No: 5 K: 7 Ataşehir - İstanbul

   +90 216 573 00 07
  +90 216 409 19 84

   info@cpartner.com.tr