Garenta markası Anadolu’daki kobilere araç kiralamanın araç sahipliğine göre avantajlarını anlatmayı hedefliyordu.
Garenta markası Anadolu’daki kobilere araç kiralamanın araç sahipliğine göre avantajlarını anlatmayı hedefliyordu.
Pazarlama iletişimi alanında en çok okunan yayınlardan Marketing Türkiye’nin 10 yılı aşkın süredir gerçekleştirdiği başarılı etkinliği İnteraktif Pazarlama Zirvesi’ne ana sponsor olması sağlanan marka ile 2017 yılında Bursa, Kayseri ve Eskişehir’de zirveler gerçekleştirildi ve bu illerin önde gelen iş dünyası dernekleri ve iş insanları ile bir araya gelindi.
Hedef kitleye doğrudan erişim ile gerçekleştirilen proje kapsamında, araç kiralamanın paylaşım ekonomisindeki yeri ve sağladığı avantajlar katılımcılara anlatıldı. Dinleyicilerin konuya ilgisini artırmak için Psikolog Hasan Arslan ile bir işbirliği yapılarak araç kiralama sürecinin psikolojik yönü de ele alındı.