Ülkemizde yaygın görülen, her 3 kişiden birinin yaşamı boyunca geçirdiği, özellikle 50+ bireylerin yüksek risk grubunda olduğu Herpes zoster (Zona) ile ilgili farkındalık yaratmak amacıyla GSK Türkiye’nin koşulsuz «Zona Her An Uyanabilir» kampanyası yürütüldü.
Geleneksel ve dijital kanallarda eşgüdümlü olarak yürütülen iletişim çalışmalarıyla toplamda 5 milyona yakın erişim sağlandı. Youtube’da 80 bine yakın izlenmeye ulaşıldı. Kampanyayla farkındalık seviyesi anlamlı düzeyde arttı.
- Kampanya için düzenlenen basın toplantısına Milliyet, Hürriyet, Workshop, Pharma World, yayınları başta olmak üzere 16 adet basın mensubu katılmıştır.
- Basın toplantısı akabinde servis edilen basın bülteni Hürriyet, Milliyet, Sözcü başta olmak üzere 7 yazılı, 101 dijital olmak üzre toplamda 108 yansıma aldı.
- Basılı yayınların toplam tiraj değeri 659.022’dir.
- Bütün yansımaların toplamında 4.850.096 erişim elde edildi.
- Tirajı ve itibarı yüksek üç gazetede (Milliyet, Hürriyet, Oksijen) kampanya advertorialı yer aldı.
- Kampanya Aposto Gündem’de günün sponsoru olarak, Bundle’da native içerik olarak yer aldı.
- Oksijen TV ile Prof. Dr. Hüsnü Pullukçu’nun konuk olduğu bir YouTube program çekimi gerçekleştirildi.