KIA’nın amiral modeli olan Sportage’ın, makyajlanan 4. neslinin medya lansmanı kapsamında, tarihi dokusu ve doğasıyla keyifli bir test rotası sunabilecek Hatay'da otomotiv basını ağırlandı.
KIA’nın amiral modeli olan Sportage’ın, makyajlanan 4. neslinin medya lansmanı kapsamında, tarihi dokusu ve doğasıyla keyifli bir test rotası sunabilecek Hatay'da otomotiv basını ağırlandı.
50’ye yakın otomotiv basını temsilcisi ve otomobil Youtuber’ının katıldığı lansmanda KIA Genel Müdürü Can Ağyel sözcülüğünde basın toplantısı gerçekleştirildi ve katılımcılara KIA Sportage’ı test etme imkanı sunuldu.
İki gün boyunca gerçekleştirilen KIA Sportage lansmanı kapsamında yazılı basında 25, online platformlarda 37 haber yansıması alınırken, 7 TV programında ise Genel Müdür sözcülüğünde Sportage haberi yer aldı. Yalnızca yazılı basındaki haberlerle 6,8 milyon kişiye erişim sağlandı, TV haberleriyle ise 150 dakika görünürlük elde edildi
Ek olarak, lansman kapsamında dijital kanallar da unutulmadı ve Youtube’da etkin olan otomotiv kanalları lansmana davet edildi. Youtube’da yer alan Sportage videolarıyla 360 binden fazla görüntülenme alındı.