Barilla’nın global olarak sahiplendiği, açlık ve obezite konularında geliştirdiği Milano Protokolü’nün Türkiye lansmanı kapsamında çok bacaklı bir medya lansman stratejisi geliştirildi.
Barilla’nın global olarak sahiplendiği, açlık ve obezite konularında geliştirdiği Milano Protokolü’nün Türkiye lansmanı kapsamında çok bacaklı bir medya lansman stratejisi geliştirildi.
İlk etapta, Protokol’ün Türkiye lansmanı öncesi, Milano’ya basın gezisi düzenlendi. Protokol’ün kapsamı ve hedefleri basın ile uluslararası platformda paylaşıldı. Makarna tüketimi ve sağlık konusuna dikkat çekmek amacıyla sosyal paydaşlar harekete geçirildi.
Slow Food, Buğday Derneği ve Doğa Derneği ile işbirliği yapıldı.
Türkiye Perakendeciler Federasyonu’nun (TPF) düzenlediği Yerel Zincirler Buluşuyor etkinliğinde TPF Başkanı’nın açılış konuşmasına konunun entegrasyonu sağlandı.
Kadın gazetecilere yönelik etkinlik düzenledi. Köşe yazarı 7 kadın gazeteci ile Barilla Gıda CEO’sunun bir araya getirildiği etkinlikte Milano Protokolü anlatıldı. Etkinlik medyada geniş yansıma buldu ve Protokol’e Türk şirketlerden de destek sağlandı.