Ulaşımın geleceğine yaptığı yatırımlarla hedeflerine emin adımlarla ilerleyen Kia, 2030’daki toplam satışlarının yüzde 52’sinin elektrikli ya da elektrik destekli motora sahip araçlarla gerçekleşeceğini belirtti.
Ulaşımın geleceğine yaptığı yatırımlarla hedeflerine emin adımlarla ilerleyen Kia, 2030’daki toplam satışlarının yüzde 52’sinin elektrikli ya da elektrik destekli motora sahip araçlarla gerçekleşeceğini belirtti.
KKTC’de ‘Elektrikliye Dönüş’ temasıyla iki ayrı günde gerçekleştirilen lansmanda, 70’e yakın otomotiv yayını ve influencer ağırlandı. Katılımcılar lansman kapsamında Avrupa’da yılın otomobili seçilen EV6 ve Yeni Niro EV’yi kendilerine özel ayrılan pistte deneyimleme şansı buldu. Davetliler ayrıca Kia Türkiye üst yöneticilerinin ev sahipliğinde düzenlenen basın toplantısında markanın elektrifikasyon vizyonunu ve hedeflerini de dinledi.
Lansman kapsamında, basılı, dijital ve görsel medyada 110’un üzerinde haber yansıması elde edilirken, bu haberlerle 5 milyon kişiye erişim sağlandı. Yazılı basındaki haberlerle yaklaşık 10 gazete sayfası büyüklüğünde görünürlük kazanıldı. Ayrıca, lansmana katılan influencerlar sosyal medya kanallarında araç deneyimlerini organik videolarla yayınladı.