I Love Me

DeFacto Ağustos ayı itibariyle ‘I Love Me’ mottosunu tanıtmaya başladı. Bu motto ve koleksiyonları tanıtmak üzere kurgulanan lansman iletişim stratejimizde, farklı paydaş gruplarına yönelik özel bir yaklaşım benimsedik. İlk olarak, medya için etkinliği öne çıkaran basın bültenleri hazırladık. Markamızın hikayesini ve yeni koleksiyonlarını geniş bir kitleye duyurduk.

 

Ayrıca DeFacto’nun marka yüzü Afra Saraçoğlu’nun katılımını vurgulayan özel bir medya stratejisi oluşturduk. Bu doğrultuda davetli listelerimizi hazırladık. Hem basın hem de influencerları hedef alarak etkinlikle ilgili daha fazla içeriğin paylaşılmasını sağladık. Lansman sonrası da etkinlik ve koleksiyona yönelik basın bültenleri servis ederek iletişimi sürdürdük.

 

I Love Me felsefemizden yola çıkarak hazırladığımız yeni koleksiyon lansmanımızda 2/3 katılım oranıyla 200 davetlimizi ağırladık. Basında ve sosyal medyadaki paylaşımlarla toplamda 504.427.914 kişiye erişim sağladık. (Interpress/ADBA) 5 Ekim tarihinde sosyal medyada en çok konuşulan marka olduk ve 2. sıradaki markadan 10x fazla konuşulma elde ettik. Kantitatif erişimlerin ötesinde bizi en çok mutlu eden şey kendini seven ve böylelikle insanları, doğayı, hayvanları herkesi ve her şeyi seven özgüvenli gençler yaratmakta bir katkımızın olacağı fikriydi.

Başarı Hikayenizi Yazalım

Markanızın hikayesini yazabilmemiz için önce bir hikayeye ihtiyacımız olacak

Eğer markanızın anlatacak harika bir hikayesi yoksa ürünlerinizi daha ucuza satmanızı öneririz. Tanışalım

İletişim Partneriniz Olalım

Formu Doldurun Sizi Arayalım.

+90

Gönder

100+ Partner

500+ Proje

Communication Partner
   İçerenköy Mh. Çayır Cd. Bay Plaza No: 5 K: 7 Ataşehir - İstanbul

   +90 216 573 00 07
  +90 216 409 19 84

   info@cpartner.com.tr