Peynir sektöründe çalışan şarküteri uzmanlarının tüketicilerin satın alma kararları üzerindeki etkisi dikkate alınarak geliştirilen ‘Ekici Akademi’ projesi kapsamında, 2013 – 2017 yılları arasında Türkiye çapında bir roadshow gerçekleştirildi.
Peynir sektöründe çalışan şarküteri uzmanlarının tüketicilerin satın alma kararları üzerindeki etkisi dikkate alınarak geliştirilen ‘Ekici Akademi’ projesi kapsamında, 2013 – 2017 yılları arasında Türkiye çapında bir roadshow gerçekleştirildi.
İnteraktif öğelerle kurgulanan program kapsamında 11 ilde yaklaşık 1000 şarküteri uzmanı peynir yapımıi peynir çeşitleri, saklama koşulları ve kalite gibi konularda uzman isimlerden eğitim aldı.
‘Ekici Akademi’ eğitim sertifikalarıyla uzmanlıkları tescillenen şarküteri çalışanları sayesinde Ekici markası bilinirliği ülke çapında artırtıldı.