Dünyanın en büyük tavuk restoranı zinciri KFC, her gün aynı yerlerde aynı şeyleri yemekten sıkılan tüketicilere seslenerek, rutini kıran yepyeni bir lezzet olan Mega Dürüm’ü geliştirdi.
Dünyanın en büyük tavuk restoranı zinciri KFC, her gün aynı yerlerde aynı şeyleri yemekten sıkılan tüketicilere seslenerek, rutini kıran yepyeni bir lezzet olan Mega Dürüm’ü geliştirdi.
Sosyal medya yarışmasıyla belirlenen talihliler Mega Dürüm’ü İstanbul semalarında helikopter turu yaparken tattılar. Kampanyanın son aşamasına rutini kıran bu farklı deneyime geleneksel medya da dahil edildi.
“İnsanların alışkanlıklarını tekrarlamasının” kampanyanın çıkış noktasını oluşturduğu proje ile insanların etrafında yepyeni, rutini kıracak ve onları özgürleştirip daha çok tatmin edecek alternatiflerin olduğuna dikkat çekildi.
Proje; markanın dinamik, yenilikçi ve tüketici odaklı iletişim yaklaşımını gösteren, tüketici ile duygusal ve özel bir bağ kurmasını sağlayan, aynı zamanda sosyal medya kampanyasının geleneksel medya uyarlamalarının da sağlandığı örnek PR projelerinden biri oldu.