İnmede Çare Erken Müdahale

Boehringer Ingelheim Türkiye’nin desteğiyle Türk Beyin Damar Hastalıkları Derneği ile İnme Farkındalık Günü’nde “İnmede Çare Erken Müdahale” kampanyası hayata geçirildi.

 

İstanbul ve çeşitli illerde inme belirtilerini içeren outdoor görseller konumlandırıldı, QR kodla dernek sitesine yönlendirme yapıldı. Aposto ve Oksijen bültenlerinde kampanyaya yer verilirken, Cansu Canan Özgen’in YouTube kanalında inme hakkında detaylı bilgi paylaşıldı.

 

İnme Farkındalık Günü’nde Boehringer Ingelheim Türkiye’nin koşulsun desteğiyle  Türk Beyin Damar Hastalıkları Derneği adına, dünya genelinde ölüm ve kalıcı sakatlık nedenleri arasında ilk sıralarda yer alan inmeye dikkat çekmek amacıyla “İnmede Çare Erken Müdahale” kampanyası hayata geçirildi.

 

Kampanya kapsamında inme belirtilerinin yer aldığı görseller İstanbul başta olmak üzere bir çok ilde outdoor alanlarında konumlandırıldı. Görsellerde yer alan QR kod ile derneğin web sitesinde yer alan landing page yönlendirme yapıldı.

 

Geniş kitleler tarafından takip edilen Aposto ve Oksijen’in günlük yayınladığı bültenlere İnme Günü’nde sponsor olunarak hem inme hem de proje anlatıldı.

 

Yine İnme Günü’nde “YouTube Rating Report” listesinde en çok izlenen gazeteciler arasında yer alan Cansu Canan Özgen’in YouTube kanalına  konukluk organize edilerek inme hakkında kapsamlı bilgi verildi.

Communication Partner ile tanışın.

İletişim için:

+90

Gönder

100+ Partner

500+ Proje

Communication Partner
   İçerenköy Mh. Çayır Cd. Bay Plaza No: 5 K: 7 Ataşehir - İstanbul

   +90 216 573 00 07
   info@cpartner.com.tr