Starwood Grubu oteli Le Meridien, üst segmentte geleneksel İstanbul otelleri ile karşılaştırıldığında bulunduğu lokasyana dayalı konumlama sorunu ile ilgili Communication Partner ile anlaştı.
Starwood Grubu oteli Le Meridien, üst segmentte geleneksel İstanbul otelleri ile karşılaştırıldığında bulunduğu lokasyana dayalı konumlama sorunu ile ilgili Communication Partner ile anlaştı.
Communication Partner’ın kapsamlı bir algı araştırması ve akabinde ortaya koyduğu iletişim stratejisi doğrultusunda, İstanbul’un geçmişinden çok bugünü ve geleceğine vurgu yapmak amacıyla ‘İstanbul Now’ konsepti geliştirildi.
Mevcut iletişim çalışmaları tek bir konsept altında birleştiren bu konsept çalışmayla birlikte, otelde sunulan hizmetler, F&B, müşteri ilişkileri ve satış konusundaki çalışmalar ulusal ve sektörel medya ile paylaşıldı.
Mehmet Turgut işbirliğinde gerçekleştirilen fotoğraf yarışması ile İstanbul’un semtleri ve bugüne dair özelliklerini anlatan görsel bir hikaye ortaya kondu.
Otel konuklarına alışılmış ‘Boğaz’ marka vaadi dışında bir İstanbul deneyimi sunularak, Boğaz hattında bulunan diğer üst segment otellere karşı rekabet avantajı sağlandı.