2014 yılında Chrysler’in Fiat ile birleşmesinin ardından TOFAŞ, yeni bir kurum markası stratejisine ihtiyaç duydu. Communication Partner; şirket çalışanları, bayiler ve iş ortaklarını hedefleyen bir iletişim stratejisi geliştirdi ve uyguladı.
2014 yılında Chrysler’in Fiat ile birleşmesinin ardından TOFAŞ, yeni bir kurum markası stratejisine ihtiyaç duydu. Communication Partner; şirket çalışanları, bayiler ve iş ortaklarını hedefleyen bir iletişim stratejisi geliştirdi ve uyguladı.
Yapılan çalışmada, TOFAŞ marka mirasına dayalı ‘yenilenme’ teması kullanıldı. Bu kapsamda şirketin mihenk taşlarını oluşturan konular belirlendi ve tüm iç iletişim araçlarına entegre edildi.
20 binden fazla kişiye ulaşan Tofaş Gazete’de konu yönetimi yapıldı, özel ek hazırlandı. Şirket içi çalışanlar, bayiler ve iş ortaklarına lansman toplantıları düzenlendi.
Şirket birleşmesi Türkiye’de de başarılı bir şekilde yönetildi.