Çalışanlar ve üst yönetimle gerçekleştirilen derinlemesine araştırmalar sonucunda kurum değerleri yeniden yazıldı. Bankacılık sektöründe yeni bir iddia ortaya koyan, çalışanlara bu yoldaki rollerini gösteren; ezber bozarak paradigmaları yıkmayı hedefleyen bir Çalışan Değer Önermesi (EVP) oluşturuldu. ‘’Kuralı Sen Koy’’ sloganıyla lanse edilen EVP ekseninde, tüm iç iletişim süreçleri yeniden yapılandırıldı.
Vizyon Toplantısı’nda tüm çalışanların katılımıyla lansmanı yapılan EVP kapsamında, değerler sergisi, İç İletişim Komitesi, Fibasocial challenge’ları, ilham söyleşileri, Genel Müdür videoları, LinkedIn ve ZOOM etkinlikleri gerçekleştirdi.
Proje kapsamında çalışanlar, kısa sürede değişimin taşıyıcısı oldular.