Garenta ve Ikinciyeni.com, Communication Partner dedi

    image13Anadolu Grubu çatısı altındaki Garenta ve ikinciyeni.com, Communication Partner’ı seçti. Otomotiv sektörünün kiralama ve internetten satış alanlarında lider markaları olan Garenta ve ikinciyeni.com, yenilikçi yaklaşımını önümüzdeki dönemde de sürdürecek. Communication Partner ise danışmanlık ve uygulama hizmetlerini PR, pazarlama iletişimi ve marka yönetimi, değişim yönetimi ve iç iletişim, sosyal medya ve etkinlik yönetimi alanlarında uzmanlaşmış ekipleriyle yürütüyor.

    Communication Partner, Anadolu Grubu bünyesindeki şirketlerden Garenta ve ikinciyeni.com’un yeni iletişim ortağı oldu. Yüzde 100 Türk sermayeli rent a car şirketi Garenta, “GarentaPRO, GarentaDAY ve GarentaMOOV” olmak üzere 3 markayla faaliyet gösteriyor. Garenta’nın araçlarını online açık artırma yöntemi ile satışa sunduğu ikinciyeni.com, 2015 yılında yaklaşık 12.000 adet araç satışıyla otomotiv e-ticaretinin liderler oluşumları arasında yer alıyor.

    Son 10 yıldır Türkiye’nin lider markalarının ‘iletişim ortağı’ olan Communication Partner ise Garenta ve ikinciyeni.com’un yanı sıra Oger Telecom, Oyak Çimento Grubu, Enerjisa, Barilla, Filiz, Wasa, Türkiye Finans, İzmir Tanıtım AŞ, KFC, Pizza Hut, Ekici, Amway, Pimapen, Demirdöküm, First Quantum Çayeli Bakır İşletmeleri, Tofaş, Orhan Holding, Mutfak Ürünleri Margarin Sanayicileri Derneği, Türkiye Perakendeciler Federasyonu, TOBBUND ile çalışıyor. Danışmanlık ve uygulama hizmetlerini ‘PR’, ‘pazarlama iletişimi ve marka yönetimi’, ‘değişim yönetimi ve iç iletişim’ ‘sosyal medya yönetimi’ ve ‘etkinlik yönetimi’ başlıklarında toplayan   Communication Partner, kurucusu olduğu Türkiye’nin tek bağımsız ajanslar network’u ile İstanbul’un yanısıra 8 ilde daha hizmet verebiliyor.