Kerem Ayırtman / Ajans Başkanı

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi mezunu olan Ayırtman, Viyana ve Berlin Üniversiteleri’nde iletişim yönetimi alanında yüksek lisans yaptı. Avusturya ve Almanya’da, FMCG, telekomünikasyon ve finans sektörlerinde pazarlama iletişimi projelerinde araştırma görevlisi ve proje yönetmeni olarak çalıştı.

Türkiye’ye döndükten sonra ajans tarafında iletişim danışmanı olarak çalışan Ayırtman; Bosch, BASF, Eni S.p.A, Google, Merrill Lynch, Media Markt, T.C. Merkez Banaksı, Nestlé, OMV gibi markalara hizmet verdi.

Daha sonra iletişimden sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi olarak Nestlé Türkiye liderlik ekibine katıldı. Kurum markası ve ürün markalarının entegrasyon sürecini yöneten Ayırtman, strateji, iş geliştirme, şirket birleşmesi ve satın alma projelerinin de sorumluğunu üstlendi.

2010 yılında global bir pozisyona transfer olan Ayırtman, Afrika Bölgesi’nde 23 ülkede dünyanın en değerli markalarından biri olan NESCAFE® iş birimini yönetti. Global marka yönetimi takımının üyesi olarak, gelişmekte olan pazarlar için pazarlama ve iş stratejileri geliştirdi. The Brand Age dergisinde marka ve iletişim konularında köşe yazıları yazan ve 20 yılı aşkın iş tecrübesine sahip olan Ayırtman, aynı zamanda ECCO Global Network’ün uluslararası kriz iletişimi lider ekibinde yer alıyor.

İngilizce ve Almanca bilen Kerem Ayırtman, iki çocuk babasıdır.