Bizden Haberler

Communication Partner, Barilla’nın Yeni İletişim Danışmanı Oldu

    Gıda sektörünün öncü şirketlerinden Barilla, Communication Partner’ı seçti. Müşterilerinin ‘iletişim ortağı’ misyonuyla hizmet veren Communication Partner, PR, pazarlama iletişimi, değişim yönetimi ve iç iletişim, tasarım, sosyal medya iletişimi ve etkinlik alanlarında hizmet veriyor. Communication Partner’in iletişim danışmanlığı hizmeti vermeye başladığı Barilla Gıda, 1994 yılından beri Türkiye pazarında Filiz, Barilla, Wasa, Gran Pavesi ve Mulino Bianco

    Devamı »

    Marka Olmanın Formülü(!)

      Bu yazı, The Brand Age’in Şubat 2015 sayısında yayınlanmıştır. M= G x Z / R Türkiye’de liberal ekonominin sermaye yaratmaya başlaması ve ardından gelen gümrük birliğinin rekabetçi üretimi kaçınılamaz hale getirmesi birçok şirketin hızlı büyümesini destekledi. Fiyat – kalite dengesiyle belirli bir ölçeği yakalayanlar önce ‘marka’, yetmedi; ‘dünya markası’ olmak için kolları sıvadı. Girdi maliyetlerindeki

      Devamı »

      2014 PR’a Tarihi Bir Fırsat Sundu

        Bu yazı, Campaign Türkiye’nin Ocak 2015 sayısında yayınlanmıştır. Türkiye, bir iletişim disiplini olan halkla ilişkiler (PR/Hİ) ile sadece 40-45 yıl önce tanıştı. Bugün ülkemizde Hİ, iletişim bütçelerinin olmazsa olmaz kalemlerinden biri haline geldi, kabul gördü. 13 meslektaşımız TÜHİD’i 1972’de kurmuştu. Şimdi 200’ü aşkın ajans bünyesinde ya da doğrudan kurumlarda çalışan en az 3 bin meslektaşımız var.

        Devamı »

        Markanın Niyeti

          Bu yazı, The Brand Age’in Ocak 2015 sayısında yayınlanmıştır. Marka dünyasında pazarlamanın dört ‘p’si ile başlayan serüven, bugün kimsenin bilmediği ve takip edemediği bir sayıya ulaştı. Her geçen gün Pandora’nın kutusundan çıkan yeni marka terimleri yetmiyormuş gibi, ‘markanın niyeti’ de nereden çıktı derseniz, hiç de haksız sayılmazsınız. Ancak; ’markanın niyeti’ aslında, her ne kadar bu

          Devamı »

          Gönüllüler Ordusu

            Kurumlar da insanlar gibi yıllar içinde yoruluyor, yıpranıyor. Hayatında dönüm noktaları yaşıyor, değişiyor. Büyüyor, bazen de küçülüyor. Sektör değiştiriyor, başka şirketlerle evleniyor, yeri geliyor boşanıyor. Rekabet şartlarından etkileniyor, çeşitli sınavlar veriyor. İş kolunu değiştiriyor, farklı stratejiler geliştiriyor, değişiyor, değişiyor, değişiyor… Şirketlerde değişimi bir plan dahilinde günlük hayatın rutinine yediren kurumlar zorakilikten uzak, gönüllü bir değişim

            Devamı »

            Eczacıbaşı iç iletişim danışmanı…

              Yapı ürünleri sektörünün lider kuruluşu Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu, Communication Partner ile iç iletişim danışmanlığı anlaşması yaptı. Communication Partner, Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu’na ‘iç iletişim’ alanında danışmanlık ve uygulama hizmetleri vermeye başladı. VitrA, Artema, Engers, Villeroy&Boch, Burgbad ve İntema Mutfak markalarını bünyesinde buluşturan Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu, banyo ve karo ürünleri toplamında Türkiye’de pazar liderliğini

              Devamı »

              Pakplast, Fransa ve Umman’dan 2 Yeni Kalite Belgesine Layık Görüldü

                Pakpen ihracat kapılarını ‘kalite’ anahtarıyla açıyor Pakpen’in kalitesi Avrupa ve Körfez ülkelerinde iki ayrı belgeyle taçlandırıldı. Pakpen’in bina içi tesisat ve altyapı boru üretimi gerçekleştirdiği markası Pakplast’ın PE 100 içme suyu boruları Fransa’nın LNE kuruluşu, polietilen boruları ise Umman Kalite Standartlar Kurumu tarafından kalite sertifikasına layık görüldü. Pakpen Yönetim Kurulu Üyesi İbrahim Tuza, “NF 114

                Devamı »

                Global Ranstad 2014 Ödülleri Sahiplerini Buldu

                  Dünyanın lider insan kaynakları danışmanlık şirketi Randstad, bu yıl 14’ncüsünü gerçekleştirdiği “Randstad Global Award” sonuçlarını açıkladı. İş dünyasında en büyük bağımsız ‘işveren markalaşma çalışması’ olarak gösterilen araştırma sonucunda çalışanlar tarafından en beğenilen ve çalışılmak istenen 50 şirket belirlendi. 23 ülkede 200 bini aşkın çalışanın katıldığı Global Randstad 2014 sıralamasında birinciliği BMW kazandı. Araştırmada, Sony ikinci,

                  Devamı »

                  Nurten Erk Tosuner Communication Partner’da

                    Markaların ‘iletişim ortağı’ olma misyonuyla kurulan Communication Partner, medya ilişkileri departmanını Nurten Erk Tosuner ile güçlendirdi. Ekonomi medyasında 30 yıllık deneyime sahip Nurten Erk Tosuner, Communication Partner ailesine Medya İlişkileri Direktörü olarak katıldı. Türkiye’nin yeni nesil iletişim ajansı Communication Partner, deneyimli kadrosuna önemli bir ismi daha ekledi. Basında 30’ncu yılını kutlayan, Türkiye’de iletişim sektörünün tecrübeli

                    Devamı »

                    Anadolu Efes CEO Water Mandate Bildirisini İmzalayan İlk Türk Şirketi Oldu

                      Anadolu Efes, sektörüne öncülük ederek CEO Water Mandate bildirisi’ni imzalayan ilk Türk şirketi oldu. Günümüzde giderek önem kazanan su konusunda sürdürülebilir çözümler üretilmesi için iş dünyası liderlerini bir araya getirmeyi hedefleyen bu bildiri ile Anadolu Efes, 2015 yılında üretim başına su tüketimini 2008 yılına göre %35 oranında azaltacağını küresel ölçekte taahhüt ederek sürdürülebilir su politikaları

                      Devamı »