Bizden Haberler

‘Lay lay lom’ reklamlar

    Bu yazı, The Brand Age’in Nisan 2015 sayısında yayınlanmıştır. Popüler, yüksek tempolu bir müzik parçasını al, markaya uygun sözler yaz, yüksek bir GRP ile bu yazın markası sen ol… Son yıllarda oldukça fazla kullanılan bu formül işe yarıyor mu? ‘İşe yarmasa bu kadar marka bu formülü kullanır mı?’ diyebilirsiniz. Popüler bir melodiden faydalanmak reklamcılık tarihi

    Devamı »

    YUM! Brands’in Türkiye’deki İletişim Ortağı Communication Partner Oldu

      Dünyanın en büyük hızlı servis restoran işletmecisi ABD’li Yum! Brands, Türkiye’deki iletişim ortağını seçti. 125 ülkede, 41 binden fazla KFC, Pizza Hut ve Taco Bell restoran zinciriyle dünyanın lider markaları arasında yer alan Yum! Brands’in Türkiye’deki iletişim çalışmalarını Communication Partner yürütecek. Markaların ‘İletişim Ortağı’ olma misyonuyla çalışmalarını sürdüren Communication Partner, sektör liderlerinin tercihi olmayı sürdürüyor.

      Devamı »

      Türkiye’nin Marka Potansiyelini Ateşlemek İçin Bir Araya Geldiler

        Türkiye’nin önde gelen marka danışmanları ve profesyonelleri, iş dünyasına ve kamu kuruluşlarına markalaşma heyecanı vermek amacıyla bir araya gelerek ‘Marka Konseyi’ni kurdu. Türkiye’nin marka birikimini global düzeyde rekabet edecek seviyeye taşımayı hedefleyen konsey, pazarlama eko sisteminin büyümesini ve markalaşmanın ülke ekonomisine katkısını artırmayı planlıyor. Türkiye’den ‘Değerli Dünya Markaları’ çıkmasını hedefleyen marka danışmanları ve yöneticileri ‘Marka

        Devamı »

        Communication Partner, Barilla’nın Yeni İletişim Danışmanı Oldu

          Gıda sektörünün öncü şirketlerinden Barilla, Communication Partner’ı seçti. Müşterilerinin ‘iletişim ortağı’ misyonuyla hizmet veren Communication Partner, PR, pazarlama iletişimi, değişim yönetimi ve iç iletişim, tasarım, sosyal medya iletişimi ve etkinlik alanlarında hizmet veriyor. Communication Partner’in iletişim danışmanlığı hizmeti vermeye başladığı Barilla Gıda, 1994 yılından beri Türkiye pazarında Filiz, Barilla, Wasa, Gran Pavesi ve Mulino Bianco

          Devamı »

          Marka Olmanın Formülü(!)

            Bu yazı, The Brand Age’in Şubat 2015 sayısında yayınlanmıştır. M= G x Z / R Türkiye’de liberal ekonominin sermaye yaratmaya başlaması ve ardından gelen gümrük birliğinin rekabetçi üretimi kaçınılamaz hale getirmesi birçok şirketin hızlı büyümesini destekledi. Fiyat – kalite dengesiyle belirli bir ölçeği yakalayanlar önce ‘marka’, yetmedi; ‘dünya markası’ olmak için kolları sıvadı. Girdi maliyetlerindeki

            Devamı »

            2014 PR’a Tarihi Bir Fırsat Sundu

              Bu yazı, Campaign Türkiye’nin Ocak 2015 sayısında yayınlanmıştır. Türkiye, bir iletişim disiplini olan halkla ilişkiler (PR/Hİ) ile sadece 40-45 yıl önce tanıştı. Bugün ülkemizde Hİ, iletişim bütçelerinin olmazsa olmaz kalemlerinden biri haline geldi, kabul gördü. 13 meslektaşımız TÜHİD’i 1972’de kurmuştu. Şimdi 200’ü aşkın ajans bünyesinde ya da doğrudan kurumlarda çalışan en az 3 bin meslektaşımız var.

              Devamı »

              Markanın Niyeti

                Bu yazı, The Brand Age’in Ocak 2015 sayısında yayınlanmıştır. Marka dünyasında pazarlamanın dört ‘p’si ile başlayan serüven, bugün kimsenin bilmediği ve takip edemediği bir sayıya ulaştı. Her geçen gün Pandora’nın kutusundan çıkan yeni marka terimleri yetmiyormuş gibi, ‘markanın niyeti’ de nereden çıktı derseniz, hiç de haksız sayılmazsınız. Ancak; ’markanın niyeti’ aslında, her ne kadar bu

                Devamı »

                Gönüllüler Ordusu

                  Kurumlar da insanlar gibi yıllar içinde yoruluyor, yıpranıyor. Hayatında dönüm noktaları yaşıyor, değişiyor. Büyüyor, bazen de küçülüyor. Sektör değiştiriyor, başka şirketlerle evleniyor, yeri geliyor boşanıyor. Rekabet şartlarından etkileniyor, çeşitli sınavlar veriyor. İş kolunu değiştiriyor, farklı stratejiler geliştiriyor, değişiyor, değişiyor, değişiyor… Şirketlerde değişimi bir plan dahilinde günlük hayatın rutinine yediren kurumlar zorakilikten uzak, gönüllü bir değişim

                  Devamı »

                  Eczacıbaşı iç iletişim danışmanı…

                    Yapı ürünleri sektörünün lider kuruluşu Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu, Communication Partner ile iç iletişim danışmanlığı anlaşması yaptı. Communication Partner, Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu’na ‘iç iletişim’ alanında danışmanlık ve uygulama hizmetleri vermeye başladı. VitrA, Artema, Engers, Villeroy&Boch, Burgbad ve İntema Mutfak markalarını bünyesinde buluşturan Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu, banyo ve karo ürünleri toplamında Türkiye’de pazar liderliğini

                    Devamı »

                    Pakplast, Fransa ve Umman’dan 2 Yeni Kalite Belgesine Layık Görüldü

                      Pakpen ihracat kapılarını ‘kalite’ anahtarıyla açıyor Pakpen’in kalitesi Avrupa ve Körfez ülkelerinde iki ayrı belgeyle taçlandırıldı. Pakpen’in bina içi tesisat ve altyapı boru üretimi gerçekleştirdiği markası Pakplast’ın PE 100 içme suyu boruları Fransa’nın LNE kuruluşu, polietilen boruları ise Umman Kalite Standartlar Kurumu tarafından kalite sertifikasına layık görüldü. Pakpen Yönetim Kurulu Üyesi İbrahim Tuza, “NF 114

                      Devamı »