Bizden Haberler

Communication Partner SABRE Ödüllerinde Finalde

    2016 SABRE Awards finalistleri açıklandı. Communication Partner, 2.400 projenin başvurduğu 2016 SABRE Awards’de Le Méridien İstanbul için gerçekleştirdiği Istanbul Now! Projesi ile finale kaldı. Yeni nesil iletişim danışmanlığının öncü ajanslarından Communication Partner, dünyanın en başarılı projelerin belirlendiği, sektörün prestijli ödülü Holmes Report Sabre’de finale kaldı. Communication Partner, 2015 yılında PR ve sosyal medya danışmanlığını yürüttüğü

    Devamı »

    ‘Mutluluk’ kazandırıyor.

      Bu yazı, The Brand Age’in Şubat 2015 sayısında yayınlanmıştır. Coca Cola 2009 yılının ilk yarısında ‘mutluluğa kapak aç’ kampanyasını başlattığında büyük bir ihtimalle özellikle Türkiye’de gıda sektörünün konumlama derdine de derman bulduğunun farkında değildi. Eti’nin yılar önce keşfettiği ‘mutluluk’ kavramını sahiplenme, Coca Cola’nın mutluluğu tekrar gündeme getirmesi ile paylaşılamayan bir konumlama haline geldi.   ‘Mutluluk

      Devamı »

      ‘Das Auto’ ‘Die Krise’

        Bu yazı, The Brand Age’in Ocak 2015 sayısında yayınlanmıştır. Volkswagen, itibar yönetmeyi bilmiyor muydu? Bu konuda yetkin iletişimcileri, çalıştığı danışmanlık şirketleri yok muydu? Ne oldu da Alman mühendisliğinin, güvenilir teknolojinin lider markası, şirketi milyarlarca dolar zarara sokacak, itibarını, marka değerini düşürecek bir krizin mağduru oldu? ‘Bilmek’, ‘yapabilmek’ ve ‘yapmak’ birbiri ile çok yakın ilişkisi olan

        Devamı »

        Otokar, İletişim Ortağı Olarak Communication Partner’ı Seçti

          Koç Topluluğu şirketlerinden Otokar, iletişim danışmanlığı ajansı olarak Communication Partner’ı seçti. Kendi teknolojisi, tasarımı ve uygulamaları ile müşterilerinin ihtiyaçlarına özel çözümler sunan Otokar’ın iletişim danışmanlığını Communication Partner yürütecek. Otokar, ticari araçlarda otobüs, kamyon ve semi treyler; savunma sanayii için ise çeşitli tiplerde tekerlekli ve paletli zırhlı araçlar ile kule sistemleri tasarlayıp üretiyor. Türkiye’nin ana muharebe

          Devamı »

          Pazarlama Bütçenizin Yarısı Neden Çöpe Gidiyor?

            Bu yazı, The Brand Age’in Temmuz 2015 sayısında yayınlanmıştır. Bugün neredeyse bütün şirketler, pazarlama faaliyetlerinin hedef kitlesi olan müşteri ve tüketicilerini tüm faaliyetlerinin merkezine koyduğu iddiasında. Üretimden, tüketime değer zincirinin her aşamasında tüketici ihtiyaç, beğeni, tercih ve beklentilerini her şeyin üstünde tuttuklarını iddia ediyorlar. Sosyal medyanın, kitlesel iletişimi bireysel etkileşime çevirmesiyle daha da ileriye giden

            Devamı »

            Türkiye’nin En Sevilen Bilgisayar Üreticisi Casper’ın İletişim Ortağı Communication Partner

              Türkiye’nin lider bilgisayar üreticisi Casper, iletişim ortağı olarak Communication Partner’i seçti. Markaların ‘İletişim Ortağı’ olma misyonuyla çalışmalarını sürdüren Communication Partner, sektör öncülerinin tercihi olmayı sürdürüyor. Masaüstü, dizüstü, tablet ve akıllı telefon segmentinde kullanıcılara geniş ürün gamı sunan Türkiye’nin en sevilen teknoloji markası Casper’ın iletişim çalışmalarını Communication Partner yürütecek.   Gıda, perakende, otomotiv, madencilik, STK, iş

              Devamı »

              DemirDöküm’ün İletişim Ortağı Communication Partner Oldu

                Isıtma, su ısıtma ve iklimlendirme sektörlerinde 60 yılı aşkın süredir faaliyetlerini sürdüren Türkiye’nin en köklü markalarından DemirDöküm, iletişim ortağı olarak Communication Partner’i seçti.  Markaların ‘İletişim Ortağı’ olma misyonuyla çalışmalarını sürdüren Communication Partner, sektör öncülerinin tercihi olmayı sürdürüyor. 60 yılı aşkın süredir Türk sanayisinin gelişmesine katkılarda bulunan, faaliyet gösterdiği sektörlerde ülkemize ilkleri kazandıran, tüketicisine üstün teknoloji

                Devamı »

                Marka Danışmanı Ağaçta mı Yetişir?

                  Bu yazı, The Brand Age’in Mayıs 2015 sayısında yayınlanmıştır. Bildiğimiz birçok köftenin bir anda ‘marka’ olması gibi, çevremizde de onlarca hatta yüzlerce marka uzmanı, danışman ve bilirkişi türedi. Peki, sayıları son yıllarda hızlıca artan bu insanlar bir anda nereden çıktı? Ne oldu da eski pazarlamacılar, reklamcılar, araştırmacılar, halkla ilişkiler uzmanları, satışçılar, gazeteciler hatta kimya mühendisleri

                  Devamı »

                  Markanız Ne Kadar Basit?

                    Bu yazı, The Brand Age’in Mart 2015 sayısında yayınlanmıştır. Basit sözcüğü genellikle olumsuz bir anlam taşır. Bir şeye basit demek onu aynı zamanda değersiz de yapar. Basit olan gösterişsizdir, renksizdir, dikkat çekmez. Öte yandan basitliğin sadelik ve yalınlık anlamı da vardır. Basit, karışık olmayandır, kolaydır, anlaşılırdır. İngilizce karşılığı simple olan ‘basit’ Latince ‘simplicare’ sözcüğünden geliyor.

                    Devamı »

                    ‘Lay lay lom’ reklamlar

                      Bu yazı, The Brand Age’in Nisan 2015 sayısında yayınlanmıştır. Popüler, yüksek tempolu bir müzik parçasını al, markaya uygun sözler yaz, yüksek bir GRP ile bu yazın markası sen ol… Son yıllarda oldukça fazla kullanılan bu formül işe yarıyor mu? ‘İşe yarmasa bu kadar marka bu formülü kullanır mı?’ diyebilirsiniz. Popüler bir melodiden faydalanmak reklamcılık tarihi

                      Devamı »