Bizden Haberler

Communication Partner, KIA’nın İletişim Ajansı Oldu

    Anadolu Grubu’nun en köklü kuruluşlarından Çelik Motor distribütörlüğünde Türkiye’deki faaliyetlerini sürdüren KIA, yeni dönem iletişim çalışmaları için Communication Partner’la anlaştı. 75 yıllık global hikayesi ve teknolojik alt yapısıyla otomotiv sektörünün öncü markalarından KIA’nın iletişim danışmanlığını Communication Partner yürütecek. Güney Koreli otomotiv devi KIA, yeni yıla yeni iletişim ajansıyla başladı. Anadolu Grubu çatısı altındaki Çelik Motor

    Devamı »

    HARIBO’nun İletişim Ortağı Communication Partner Oldu

      Çocuk ya da büyük herkesi mutlu eden HARIBO, yeni dönem iletişim ortağını seçti. Yumuşak şeker sektörünün lider markası HARIBO’nun iletişim danışmanlığını Communication Partner yürütecek. Birlikte çalıştığı markaların ‘iletişim ortağı’ olma misyonuyla hareket eden Communication Partner, sektör öncülerinin tercihi olmaya devam ediyor. 2001 yılından beri Türkiye’de hizmet veren yumuşak şeker sektörünün lider markası HARIBO, iletişim danışmanlığı

      Devamı »

      ECCO Global Kriz İletişimi Ekibine Türkiye’den üye

        Uluslararası Ecco İletişim Network’ü, global iletişim krizlerini yönetmek üzere kriz iletişimi ekibini (ECCO Crisis Task Force) kurdu. 32 ülkede ofisi, 40’tan fazla ülkede ise temsiliyeti bulunan öncü bağımsız iletişim danışmanlığı şirketlerini ortak kalite anlayışıyla bir araya getiren ECCO İletişim Network’ü, global kriz vakalarını artık Communication Partner Ajans Başkanı Kerem Ayırtman’ın da dahil olduğu üst düzey

        Devamı »

        TANAP Projesi’nin İletişim Süreçleri Communication Partner’a Emanet

          Trans Anadolu Doğalgaz Boru Hattı Projesi’nin (TANAP) iletişim danışmanlığı ve sosyal medya yönetimi faaliyetlerini Communication Partner yürütecek. TANAP Doğalgaz İletim A.Ş., Azerbaycan’daki Şah Deniz-2 Sahası’ndan çıkarılacak doğal gazı Türkiye’ye ve Türkiye üzerinden Avrupa’ya taşıyacak olan Trans Anadolu Doğalgaz Boru Hattı Projesi’nin (TANAP) iletişim danışmanlığı ve sosyal medya yönetimi çalışmaları kapsamında Communication Partner ile el sıkıştı.

          Devamı »

          Ekici, 2017’nin En Sevilen 2. Markası Oldu

            Mediacat ve Ipsos işbirliğiyle, Türkiye’yi temsilen 15-55 yaş arasında 3.014 kişinin katılımıyla gerçekleştirilen “Türkiye’nin Lovemark’ları 2017” araştırması sonuçlandı. Pazarlama, marka ve iletişim danışmanlığı hizmeti verdiğimiz Ekici, birçok rakibini geride bırakarak kendi kategorisinde “2017’nin en sevilen 2. markası” oldu. Emeği geçen herkese teşekkürler!

            Devamı »

            Melek ile Serhat’a “Altın Sabre” Ödülü

              Halkla İlişkiler alanında dünyanın en prestijli ödüllerinden biri olan Altın Sabre’nin Türkiye kategorisinde ödül bu sene Melek ile Serhat projesinin oldu. Türkiye Multiple Skleroz (MS) Derneği’nin Novartis işbirliği ile hayata geçirdiği Melek ile Serhat dizisinin Sabre ödülünü getiren iletişim çalışmalarını ise Communication Partner yürüttü. Tüm dünyadan 2400 ödül başvurusunun yapıldığı 2017 Sabre Ödülleri, Avrupa ve

              Devamı »

              Communication Partner Uluslararası Ligde

                Communication Partner İletişim Danışmanlığı, Holmes Report tarafından EMEA – Middle East kategorisinde ‘ilk beş PR ajansı’ arasında seçildi. Holmes Report’un oluşturduğu EMEA genelinde PR ajansları finalist listesi yayımlandı. Yılın danışmanlık şirketleri Holmes Report editörleri tarafından, 200’ün üzerinde global ajansın performansını değerlendiren kapsamlı bir araştırmayla seçildi. Kazananlar Londra’da düzenlenecek törende ödüllerini alacak.  Holmes Report, EMEA –

                Devamı »

                Garenta ve Ikinciyeni.com, Communication Partner dedi

                  Anadolu Grubu çatısı altındaki Garenta ve ikinciyeni.com, Communication Partner’ı seçti. Otomotiv sektörünün kiralama ve internetten satış alanlarında lider markaları olan Garenta ve ikinciyeni.com, yenilikçi yaklaşımını önümüzdeki dönemde de sürdürecek. Communication Partner ise danışmanlık ve uygulama hizmetlerini PR, pazarlama iletişimi ve marka yönetimi, değişim yönetimi ve iç iletişim, sosyal medya ve etkinlik yönetimi alanlarında uzmanlaşmış ekipleriyle

                  Devamı »

                  Pilava Planla Birlikte İhtiyacımız Var(*)

                    Bu yazı, Campaign Türkiye Nisan 2016 sayısında yayınlanmıştır. Çinlilerin şöyle bir bedduaları olduğu iddia edilir: “Değişim dönemlerinde yaşayasın.” Değişim döneminde yaşamak niye kötü olsun? Hele de doğu coğrafyalarında. Değişim döneminde başarının yolu hızlı ve esnek olmaktan geçiyor. Bunlar, bizim coğrafyada zorunlu gelişen meziyetler. Londra’dan bir taksi şoförünü İstanbul’da dolmuş kullanırken düşünebiliyor musunuz? İnsan kaynağımız, fabrikalarımız,

                    Devamı »