Bizden Haberler

ECCO Global Kriz İletişimi Ekibine Türkiye’den üye

    Uluslararası Ecco İletişim Network’ü, global iletişim krizlerini yönetmek üzere kriz iletişimi ekibini (ECCO Crisis Task Force) kurdu. 32 ülkede ofisi, 40’tan fazla ülkede ise temsiliyeti bulunan öncü bağımsız iletişim danışmanlığı şirketlerini ortak kalite anlayışıyla bir araya getiren ECCO İletişim Network’ü, global kriz vakalarını artık Communication Partner Ajans Başkanı Kerem Ayırtman’ın da dahil olduğu üst düzey

    Devamı »

    TANAP Projesi’nin İletişim Süreçleri Communication Partner’a Emanet

      Trans Anadolu Doğalgaz Boru Hattı Projesi’nin (TANAP) iletişim danışmanlığı ve sosyal medya yönetimi faaliyetlerini Communication Partner yürütecek. TANAP Doğalgaz İletim A.Ş., Azerbaycan’daki Şah Deniz-2 Sahası’ndan çıkarılacak doğal gazı Türkiye’ye ve Türkiye üzerinden Avrupa’ya taşıyacak olan Trans Anadolu Doğalgaz Boru Hattı Projesi’nin (TANAP) iletişim danışmanlığı ve sosyal medya yönetimi çalışmaları kapsamında Communication Partner ile el sıkıştı.

      Devamı »

      Ekici, 2017’nin En Sevilen 2. Markası Oldu

        Mediacat ve Ipsos işbirliğiyle, Türkiye’yi temsilen 15-55 yaş arasında 3.014 kişinin katılımıyla gerçekleştirilen “Türkiye’nin Lovemark’ları 2017” araştırması sonuçlandı. Pazarlama, marka ve iletişim danışmanlığı hizmeti verdiğimiz Ekici, birçok rakibini geride bırakarak kendi kategorisinde “2017’nin en sevilen 2. markası” oldu. Emeği geçen herkese teşekkürler!

        Devamı »

        Melek ile Serhat’a “Altın Sabre” Ödülü

          Halkla İlişkiler alanında dünyanın en prestijli ödüllerinden biri olan Altın Sabre’nin Türkiye kategorisinde ödül bu sene Melek ile Serhat projesinin oldu. Türkiye Multiple Skleroz (MS) Derneği’nin Novartis işbirliği ile hayata geçirdiği Melek ile Serhat dizisinin Sabre ödülünü getiren iletişim çalışmalarını ise Communication Partner yürüttü. Tüm dünyadan 2400 ödül başvurusunun yapıldığı 2017 Sabre Ödülleri, Avrupa ve

          Devamı »

          Communication Partner Uluslararası Ligde

            Communication Partner İletişim Danışmanlığı, Holmes Report tarafından EMEA – Middle East kategorisinde ‘ilk beş PR ajansı’ arasında seçildi. Holmes Report’un oluşturduğu EMEA genelinde PR ajansları finalist listesi yayımlandı. Yılın danışmanlık şirketleri Holmes Report editörleri tarafından, 200’ün üzerinde global ajansın performansını değerlendiren kapsamlı bir araştırmayla seçildi. Kazananlar Londra’da düzenlenecek törende ödüllerini alacak.  Holmes Report, EMEA –

            Devamı »

            Garenta ve Ikinciyeni.com, Communication Partner dedi

              Anadolu Grubu çatısı altındaki Garenta ve ikinciyeni.com, Communication Partner’ı seçti. Otomotiv sektörünün kiralama ve internetten satış alanlarında lider markaları olan Garenta ve ikinciyeni.com, yenilikçi yaklaşımını önümüzdeki dönemde de sürdürecek. Communication Partner ise danışmanlık ve uygulama hizmetlerini PR, pazarlama iletişimi ve marka yönetimi, değişim yönetimi ve iç iletişim, sosyal medya ve etkinlik yönetimi alanlarında uzmanlaşmış ekipleriyle

              Devamı »

              Pilava Planla Birlikte İhtiyacımız Var(*)

                Bu yazı, Campaign Türkiye Nisan 2016 sayısında yayınlanmıştır. Çinlilerin şöyle bir bedduaları olduğu iddia edilir: “Değişim dönemlerinde yaşayasın.” Değişim döneminde yaşamak niye kötü olsun? Hele de doğu coğrafyalarında. Değişim döneminde başarının yolu hızlı ve esnek olmaktan geçiyor. Bunlar, bizim coğrafyada zorunlu gelişen meziyetler. Londra’dan bir taksi şoförünü İstanbul’da dolmuş kullanırken düşünebiliyor musunuz? İnsan kaynağımız, fabrikalarımız,

                Devamı »

                Communication Partner SABRE Ödüllerinde Finalde

                  2016 SABRE Awards finalistleri açıklandı. Communication Partner, 2.400 projenin başvurduğu 2016 SABRE Awards’de Le Méridien İstanbul için gerçekleştirdiği Istanbul Now! Projesi ile finale kaldı. Yeni nesil iletişim danışmanlığının öncü ajanslarından Communication Partner, dünyanın en başarılı projelerin belirlendiği, sektörün prestijli ödülü Holmes Report Sabre’de finale kaldı. Communication Partner, 2015 yılında PR ve sosyal medya danışmanlığını yürüttüğü

                  Devamı »

                  ‘Mutluluk’ kazandırıyor.

                    Bu yazı, The Brand Age’in Şubat 2015 sayısında yayınlanmıştır. Coca Cola 2009 yılının ilk yarısında ‘mutluluğa kapak aç’ kampanyasını başlattığında büyük bir ihtimalle özellikle Türkiye’de gıda sektörünün konumlama derdine de derman bulduğunun farkında değildi. Eti’nin yılar önce keşfettiği ‘mutluluk’ kavramını sahiplenme, Coca Cola’nın mutluluğu tekrar gündeme getirmesi ile paylaşılamayan bir konumlama haline geldi.   ‘Mutluluk

                    Devamı »